Ni får mig vart ni vill


Vi lyckades igår lura vår fysik lärare att tro att vi hade kemi och vår kemi lärare att vi hade fysik. Det var ett stolt NVID2 som var lediga igår. Jag gjorde min fösta träning sen SM och sen åkte jag in till stan. Där träffade jag MegaMaria och hittade/köpte en tröja som jag febrilt letat efter i en veckas tid. Glad tjej!!
Efter endast två timmar i stan va vi ganska nöjda och jag var famför allt vrålhungrig! Men när jag precis satt mig på bussen hem smsade Sanna mig och ville luncha (låter jag som en stockholmare eller vad!?) Detta passade ju bra med tanke på att jag var vrålhungrig. Jag hoppade av bussen och hoppade på en ny.
Därefter blev det ytterligare cirka tre timma i stan.

Idag inledde jag uppbyggdnadsträningen på riktigt och blev helt slutkörd. Bara 7 veckor kvar tills träningsläger i Spanien!
Eftersom jag inte hade så bråttom hem idag så blev det såhär...(och min tummenupphand ser förbannat muskulös ut!)

Vi är förlorare, vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0