i'm gonna make a supersonic man out of you


Jag sitter återigen hemma i Vittsjö, skogen, landet, tystnaden, ja ni vet vad jag menar. Jag har inte så mycket att pyssla med, vädret är lera och på TV visas skidor. Saker jag borde göra; Labbraport! Saker jag gör; lyssnar på gamla poplåtar, ni vet sånna dära hitzforkidzlåtar som egentligen är äckligt dåliga, och tittar på youtubeklipp. Ni vet sånt man gör på söndagar, deppigt att det är lördag!. BLÖ! Jag är dessutom fruktansvärt trött på facebook och känslan av att folk vet precis allt om en. Inte för att jag tror att någon bryr sig. BLÖ! Men när det kommer till kritan, är det inte förbannat mycket roligare är prata med någon IRL än på chatten?

Hemresan igår blev spännande, fast nu för tiden verkar det som om min tågresor alltid blir till relativt fylliga blogginlägg. Hur som haver, jag brukar allt som oftast lyckas åka hem utan att träffa någon bekant på varken bussen, tåget eller centralen. Men inte idag, förstå mig inte fel nu! jag gillar ju att springa på folk jag känner och igår kom jag i kontakt med inte mindre än sju stycken! antingen prat över telefon eller facetoface. Ja minsann!
Detta passade väldigt bra eftersom i princip alla tåg var antingen försenade eller inställda, således fick jag spendera en timme på centralen. Jag vill därför härmed tacka alla som befann sig på centralen eller pratade med mig över telefon igår. Själva tågresan hem behövde jag inte heller spendera ensam, vilket var trevligt såklart. :)

Annat kul som hände...jag fick hjälpa en intesåsvensk kille att köpa biljett. Jag tycks alltid bli tillfrågad om hjälp, utstrålar jag kunskap!? neee...
..hmm..det är kul när kostymkillar matchar sina konstymer med feta hörlurar. Ett bevis på att någonstans där under gömmer sig en gansksa festlig och färgglad kille.


...följdes av "on her"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0