I feel your arms around me, but not the heat


Igår hade jag möte med min tränare, vi pratade om säsongen som varit och den som kommer. Jag har vilat i två dagar men kan knappt bärga mig till nästa tävling, och det är ju bra. Tränaren var förresten väldigt nöjd med mig och ärligt talat är jag ganska nöjd med mig själv också. Jag är dessutom väldigt nöjd med min tränare.
Efter mötet åkte jag in till stan och vandrade lite. Jag är förresten nästan helt säker på att någon fotograferade mig, två foton till och med, en med blixt. Jag gick vidare och försökte se cool ut...

Annars är nog allt som vanligt, ja i princip. Skolan är ganska rolig och imorgon ska jag träna. Nu när jag har vila spelar jag en del gitarr men kan inte förmå mig själv att göra något eget. Det går inte.
synd.

 

Get rid of the glitter and the gold. Put love where I feel it.


Kommentarer
Postat av: visornas andan

undre bilden är helt underbar!

2011-03-02 @ 20:55:46
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0