Ingen hade rört sig om du föll


Jag sitter för tillfället hemma och har ångest över det faktum att jag är just hemma! Solen skiner och jag borde var ute och njuta. Men det är ju just det jag har gjort! Imorse tränade jag, därefter spelade jag galet mycket gitarr i lägenheten för att sedan bege mig till skolan. Vi hade en lektion som slutade klockan två. Jag ville inte hem så jag följde med Seydi in till stan, vi mumsade glass och hade det trevligt. Sorgligt nog var hon tvungen att cykla hem tidigt och jag hade ingen lust att göra stan så jag cyklade också hem. Men på vägen stannade jag vid Pildammarna, solade lite, fotograferade lite och tyckte att det var måttligt roligt så nu sitter jag som sagt hemma.
Jag kan alltså antingen titta på Star Wars eller gå ut. Egentligen vill jag inte göra något av det.
Jag vill hem till Vittsjö! Där kan man sätta sig ute i solen och vara helt själv. I Malmö är man aldrig ensam! För lita på mig, jag har försökt! försökt att hitta en solig plats där man kan sitta och vara helt själv. Det finns inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0