Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn.


Ostmackor, ja det är nog dagens grej. Nej egentligen har ostmackor liksom blivit lite av en vana. Det är så förbaskat gott! Just idag är jag för trött för att laga någon riktig mat, även fast laga mat egentligen betyder micra köttfärs och koka ris, inte så värst ansträngande?! MEN! idag får det bli mackor och frukt.
Vi har ingen träning idag, ja hör och häpna! så jag tog ett bad istället som en liten uppvärmning tills imorgon. Jag druknade inte idag och jag hoppas att trenden håller i sig tills imorgon.
Resten av dagen har jag spenderat på matteplugg, jag ska faktiskt inte klaga för vi har inte haft prov på år och dar. Dessutom ger det mig anledning att lyssna på den här listan Fanfanfan , den är ganska fin tycker jag. tss.
Nej annars händer det inte så mycket. Till helgen åker jag hem till Vittsjö igen, mest för att fixa mina hörlurar men också för att för första helgen på länge så har vi träningsfritt.

Gladtjej! 

Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen
Är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen, den tar slut från kyss till kyss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0