Den fina tunna linjen mellan våran värld och din, skär igenom varje ljud.


Åh bloggläsare! jag sätter mig ner för en stund, för att andas ut, för att blogga! Jag är lite stressad, lite nervös och ganska trött. Igår julstädade vi lägenheten och jag tog tag i min smutstvätt. Jag var nöjd med mig själv.
Sussie var här i onsdags, vi gick på restaurang och drack glögg. Mest för att vi nog båda kände att vi behövde lite guldkant på den ganska tradiga lilllördagen.
En annan grej som ger guldkant på till exempel en helg är att åka iväg någonstans. Jag känner mig i stort behov av detta. Så därför! åker jag uppåt landet idag. Långtlångt! jag tror det blir fintfint!
NU; PACKA!


Aldrig, aldrig ensam. Alltid ensam här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0