Hur ska man möjligtvis kunna bli lycklig, om fantasin inte får vara på riktigt?


Herregud! sick vad lite loueyblogg ni får nu för tiden! SICK!
Skulle egentligen vilja skryta med att jag har haft bättre saker för mig men ärligt talat så är det skolan som har kommit emellan. Det är läxor och plugg hela tiden och det vill väl inte ni läsa om, NEJ!
Okej, så jag faller för trycket! skriver en överskrift med Timbuktu lyrik. Har jag sett Så mycket bättre eller? Deppigt att det inte bara är svagt och mainstream att jag gör det, utan att det även är otroligt sentute. Men hey lev with it!
Annars så är det fint. jävligt fint till och med! Igår hade jag en efterlängtad tisdagsfika med Sussie. Sussie har varit sjuk, jättesjuk! halsfluss och sånt. Nu är hon frisk. Det var alltså inte fikan som var efterlängtad, det var Sussie.

Här tänkte jag först lägga upp en bild på mig själv, så som man gör. Men Josefin! jag faller inte för trycket! inte idag! hoho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0