Never really had luck, couldn’t never figure out How to love.


Det är nästan hemskt så lite som händer just nu. Jag äter vårrullar, dricker citroner och tittar på scrubs. Det är typ min fritid. MÄNNISKOR! detta är misär! Det är tisdag och då kan ni snabbt räkna ut att jag snart ska träffa Sussie för lite tisdagsfika. Så är det och när (några av) mina klasskumpisar åker till lärdoms staden så stannar alltså jag kvar i Malmö. Inget fel i det. Men man kankse borde flytta upp till huvudstaden och skriva någon rad om att vara vampyr och hela världen är så underbar. (nuvetTovavadjaglyssnarpå).
Ja nej, det här blev ju inte så bra. Ska försöka skaffa mobil till bloggen, eller blogg till mobilen. hm.

Ser ut typ såhär nu för tiden. Nariga läppar och lite mer fluffhår, tydligen har jag gått och blivit längre också.

You had a lot of moments that didn’t last forever
Now you in the corner tryna put it together
How to love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0