Inte som att jag inte bryr mig om dig längre. Men jag har lärt mig vad som är bättre och vad som är sämre.



Den där extra timmen vi fick, den gjorde liksom en redan lång natt längre och ironiskt nog kändes den som ett slöseri av tid. Jag somnade sent. riktigt sent. Vilket resulterat i huvudvärk. Fast det är okej, jag har ju lov!
Jag tog alltså tåget hem till Porrarp idag. Inget märkvärdigt egentligen. Blev förvånad över hur många smålänningar som faktiskt KÖPT reserverade platser. Det är äckligt när man måste flytta sig då man äntligen fått sittplats. ÄCKLIGT!
Jag vet att jag sa att jag skulle bloggpausa och tro mig mina vänner. Jag kommer pausa! fram tills...ja, kanske hela veckan. Buhu? Ni kommer få längta. åhå! #igotthepower!
Förresten är det nog bara dumt om jag bloggar under lovet. Inte för att jag inte kommer göra något utan för er som inte har lov. Ni som tappert jobbar vidare och allt det där. Att blogga om min ledighet vore liksom lite som om jag skulle skriva #justsaying hela tiden och du var stum. Inte så kul. helt enkelt.


Är du rädd? Är det så, du är rädd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0