Will you tell me once again, how we're gonna be just friends?


Idag har varit en sån där, jag-kommer-njuta-av-allt-idag-för-annars-orkar-jag-ta-mig-fan-ingenting! och meow vad soft det har varit. Allt! ja om man räknar bort cyklingen hem i regn och rusk. Men äh! jag tänker faktiskt vara så hurtig och säga att även den var ganska fin. Träningen rullade på, jobbigt, men jag gjorde bra ifrån mig.
Efter träningen åkte jag återigen till Nobeltorget, ni minns väl att jag var där förra veckan(?). Ja i alla fall! Vi firade far min och det bjöds på mat. Ja, det blev liksom dagens höjdpunkt. Maten var så förbannat god och sällskapet så där lagom trötta och mysiga.
Religionsplugg blev det lite av. Otroligt lite av. Fast jag klarar mig. Om gud vill, står det. Vi kör på det.


And if you do me right. I'm gonna do right by you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0