Do i dance inside your head? Do I smooth your checkered past?


Nej! det var inte så att helgen liksom tog död på mig. Dagarna fortsätter. Inte så mycket händer och jag längtar mest till det som kommer hända, eller förhoppningsvis kommer hända.
Jag skulle kunna skriva en del om hur trött jag är men vill inte deppa ner er med sånt. Försöker hålla humöret uppe, är hurtig och så vidare. Snart kan jag nog åka hem till Vittsjö, har konstigt nog inte varit där sen sommarlovet.
Jag såg en dam idag, hon pratade med sin hund, sa typ; Om du vill så kan vi gå på gatan istället?. Det tyckte ju jag var lite festligt dårrå.
Nej annars är det kärvt med spännande anekdoter. Har anmält mig till högskoleprovet och tyckte att jag blev två centimeter längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0