Du var nära, men nära skjuter ingen hare.


Snart är det dags. Jag sitter och väntar på att klockan ska bli så mycket att jag äntligen kan ta mitt pick och pack och bege mig mot centralen. Det blir friidrott hela helgen, Nordiska i Köpenhamn och jag drar på mig landslagsdräkten. På TV är det också friidrott, det är inga små tjejer precis, 200 meters löparna.
I skolan är allt som vanligt, vi spenderade hela dagen i Zlatans loge, är det så coolt som det låter? Mjaa, utsikten är fin men annars ärre..ääh ni har ju inte varit där, det är awesome! Nej, nu babblar jag mest bara. Jag lovar, någon gång kommer jag skriva ett bra blogginlägg utan en massa flum. Var tålmodiga.

säg hej till mig dubbelhaka :)

foto; Mattias Abulu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0