När vi låtsas på riktigt.


Imorse (läs; eftermiddags) fick jag uppleva något ytterst traumatiskt. Eller, inte traumatiskt...men jag blev arg. Jag stod i hissen med två små flickor, pillar lite på min iphone varpå den ena flickan också börjar pilla på den (samtidigt som hon frågar, är det okej att jag....*pillpill). Detta är för mig helt okej MEN! sen "råkar" hon trycka [rensa spellista] och sedan [delete]! Kan ni förstå min frustration!? Min iphone var nu tom på musik! Flickorna log och sprang iväg. Jag stod förvånad kvar.
Jag hade lust att skrika några väl valda svordomar efter henne men sa istället, "Ja det var ju inte så bra gjort.." Man måste ju kunna uppföra sig. 18 år och allt. Plus, det är väl inte helt okej att bli arg på småflickor?..
Förövrigt så det blev lite ändrade planer i helgen, och mer om det kan jag ju berätta imorgon. Förhopppningsvis bloggar jag från Vittsjö då. Stay tuned.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0