Allt handlar om timing men vi hade tur. Att rätt tid och rätt plats för båda var just nu


Idag hände det! det där som man liksom har gått och väntat på. Snön smälte, snön frös, isisis! och jag trillade med cykeln! Nej, det var inte så farligt, en rolig syn för allmänheten måhända men mest en dålig upplevelse för mig själv. Hade det varit en dålig dag hade jag gråtit, nu var det inte det och det var ju bra. Men ändå, idag går i blåmärkets tecken. fuck!
Annars håller jag mig på benen. Jag städade ut min garderob och byrå för att då märka att jag hade på tok för mycket kläder som bara ligger och ligger. Sen senast vi hördes så har jag varit i linköping, det var självklart trevligt och vi tog en runda till huvudstaden för att mest vara där. Vi åt, vi gick, vi åkte hem. Fest blev det också och kärlek förståss. Att fira alla hjärtans dag med den kärleken gick inte och ja, jag hängde läpp över detta för ett litet tag. Men jag fick finna mig i situationen och sa till mig själv att alla hjärtans dag likväl kunnat vara på torsdag istället. Då är han här! och det är bra.
Mer då? naa, det är lov snart. hm, det vet ni nog. jaja.
Nu kom jag inte på mer att skriva. Jag är ju här så sällan. Glömmer liksom grejer. Ni vet. Ni förstår. Jag bugar. Jag tackar. Hepårhe!



(och inga bilder har jag heller, tvi fan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0