Livet pågår någon annanstans.


Okej. jag är uttråkad. Det är så! livet är inte så kul när man bara går runt och väntar.
Jag har tid över så jag försöker göra saker som jag annars inte har tid med. Tar mig tid och är nyttig. Köper rågbröd och sånadära grönsaker. Det visar sig vara relativt gott men dämpar knappast sötsuget.
Saker som jag inte är så bra på är att studera matematik. Det är jag jättedålig på. Jag har väl i princip gett upp. Men snälla kom inte med kommentarer som "Amehn kom igen nu då! ge det en chans!" eller "du kan väl i alla fall försöka?!". Jag menar gosh! jag köpte ju rågbröd för bövelen! jag sköter mig fint (ja i matväg i alla fall!). Min dietist är nog nöjd, var det du också.
Sommarkläder drar jag på mig lite då och då. Snurrar runt lite. Tittar ut. Ser solen. Öppnar fönstret. Känner kylan. Går och lägger mig. Är det inte förjävligt?! JO! Snälla ge mig något som gör att tiden går snabbare!!
Sen tänkte jag börja använda min kamera lite mer. En bild om dagen låter rimligt. Det kanske trillar in en lite senare. Jag hoppas att jag fyllde era hjärtan med glädje nu. Mitt är fyllt med längtan. Ni förstår nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0