Take heart, no one is gonna blame you


Jag känner mig nästan tvungen att blogga nu. Inte för att det var länge sen sist utan för att det helt enkelt har hänt så förbannat roliga saker. Jag har lite ork, det har nog ni också, så det får bli kortfattat.
Ja, det blev fest. Jag träffade Jonathan Johansson och fick taxin hem betald av densamme. Det var Debaser och det var litet men något som är ännu mindre är Perrong23 där jag igår trillade in med storebror för att spela skivor. Jag var nervös, det var nog han med, nervös för att jag skulle misslyckas. Något byte blev väll lite otight men komplimanger kom och jag hade förbannat roligt. Göra igen? JAAAA!
Kanske hör ni från mig om en vecka, då händer det grejer igen.

OCH!! jag har blivit faster! HEYHEY!

Take heart, the world is gonna happen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0