In your arms I glow like a rainbow


Det går bra nu. Det gör faktistk det! Jag ska äntligen få var DJ med Oregonz! den sjätte april spelar vi skivor på SWEAT i linköping och jag är otroligt bananpepp! Vi tänker vara en djungel, på riktigt!! Frukter, fjädrar, lejon, tigrar YOU NAME IT! allt ska vi ha! och den röda tråden som liksom binder samman hela kalaset är djungeltrumman (och kärlek). Nu är det ju lite oturligt så att de flesta av er, mina kära läsare, bor i den södra delen av landet. Ja och du Josefin, som bor tokigt långt norrut dårrå. Så det blir nog svårt för er att pallra sig dit. MEN! ni kan peppa oss på facebook och lyssna på våra låtar via soundcloud såklart! KOM IGEN NU!
I övrigt så är det fortfarande skolan och jobbsökande som tar upp min tid. Jag köper nya cerat, nästan som en hobby och på listan över saker som jag vill ha så är det pengar, massor av pengar! inte för att köpa nya cerat, gosh no! nej för jag vill ha en skateboard, därför. Kanske blir det en perfekt studentpresent. Jag vill ha en med pandor på. helst. annars nöjer jag mig med kramar. Det är också bra. precis som pandor.

ojoj! kolla på mig! satan vad jag bloggar. yeye!
och en BILD! yo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0