Som ett krig vi älskar i en värld vi hatar


Det är mysigt att bara göra ingenting, jo visst! men inte idag. Efter flera tröjbyten sitter jag nu missnöjd med mitt klädval i sängen och bestämmer mig för att göra detta. Jag försöker vara en livsnjutare, göra bra saker, som att städa, promenera medans solen går ner, träna och söka jobb. Det där sista kanske inte kan listas under kategorin livsnjutare men ändå. Det är så tråkigt.
Jag har i princip ordnat allt inför studenten och gjorde det i effektivitetens tecken igår. Prov har vi också mycket av.. NÄ! nu får det räcka. slut på tråkiga anekdoter från mitt faktist väldigt trivsamma liv! Saken är bara den att jag egentligen inte har så mycket att skriva om. Det är festivalerna i sommar som lockar. Det är studenten alla pratar om. Det är träningen som gör mig trött, och saknaden som gör ont. Men ändå, jag rullar på. Så som man måste.


Det är djugelns lag min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0