Jag har sökt hela veckan ut och nu är veckan nästan slut! och jag har hittat alla svaren.


Nu är det vår. Jag tänker mig att det nog kommer blir lite festligare då. Lite fler leenden att möta och kanske fler äventyr att uppleva. Jag kan inte lova något. Men vi gör ett försök. Kanske finns det inte någon kvar. Kanske kommer ni aldrig tillbaks. Men bloggläsare. även de bästa tar ibland en bloggpaus.
Vad som har hänt i mitt liv hittils känns ganska orelevant. Jag har levt. Enkelt och lyckligt. Men nämnvärt är att projekt OREGONZ går framåt och det finns en hel del nya remixer uppe.
Jag och pojken från Linköping har träffat Mash Up International och dansat på scen med dessa för att sedan få följa med på efterfest. Vilka är dessa dudes? you ask. Jo  Veronica Maggio – Jag kommer - Mash Up International Remix Det var cool! och jag var starstruck!
Annars är det mest studentgrejen som spökar i mitt nu relativt stressiga liv. Klänning hit och klänning dit. Jag hör liksom inte riktigt hemma i en balklänning. Den ytterst lilla coolhet som jag tycker att jag lyckats spara ihop tycks falla bort och jag står naket påklädd i en marinblå klänning. Jag tar mig själv i kragen, lägger undan den, sparar den och går hem. Sommarjobb ska man också ha. För annars blir det inget bra. av allt.

och bilderna var på andra datorn, fasen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0