I woke up this morgning and realized the pressure!


Veckan har hittills varit askalas och nästa vecka är det ju faktiskt julafton. Vilket leder mig till nästa konstaterande; Jag har köpt alla julklappar! Det känns väldigt skönt ! :)

Vad har jag gjort denna veckan då?
För att inte upprepa mig själv tänker jag inte berätta något om tisdags förmiddagen, dock kommer det en del intressant fakta om tisdags eftermiddagen.
Jag träffade Josefin vid triangeln, åt en näringsrik muffins (ironi! OBSOBS!) handlade en del julklappar och sedan begav vi oss mot entré, mitt lokalsinne svek och som alltid när Josefin kommer på besök ösde regnet ner. Vi kom hem ganska sent och då lagades det taccos. 
En annan trevlig anekdot är att jag köpte en DVD för 29 kronor :)


Onsdagen blev annorlunda, det visade sig att jag var ledig fram till klockan 14.30.! En trevlig överraskining måste jag säga!
Jag begav mig ner till stan med den alltid shoppingglada Josefin och jag lyckades köpa de sista julklapparn och lyckades faktiskt även hitta en del saker till mig själv också :)
Nu orkar jag inte skriva mer inåtgående så det blir en lista istället!
* Teater - Fotbollsbögen, tummen upp!
* Första trestegsträningen, Två tummar upp!
* Vi ska ha julmys idag :)
*Jag måste gå ! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0