Den med alla "shake that ass"

Kom och dansa med oss nu! 


Tisdag innebär som vanligt estetträning, vi dansade avslutningsdansen och det gick bra. Men ack, när vi skulle dansa så kallat "sexigt" utbrast jag desperat - Jag kan INTE dansa sexigt !
Jag tittade på mina vänner, försökte se och lära som man säger, men lyckades väll sådär. Det slutade med att jag dansade i helt min egen stil.
Jag känner nog att sketcher och komedi är lite mer min stil.

Imorse skrev vi Nationellaprov i Matte och det gick bättre än vad jag trott. En positiv överraskning kan man säga.
En annan positiv överraskning mötte jag när jag kom hem. Mamma hade fått en ny (gratis) mobil men hon kände att den var snäppet för flashig för henne. (igår lärde jag henne hur man skapar mappar på datorn) Så jag fick den.
No problems sa jag, lycklig som få började jag fixa med den åååh så flashiga mobilen.
Men det var något som gnagde i mig, mobilen var rosa.
Egentligen så är inte rosa fult, men det passar verkligen inte mig.
Dock gillade jag mobilen för mycket för att lämna tillbaka den på grund av dess färg.


Jag saknar värmen och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0