Den med chokladen :S

One Two Three Four. Tell me that you love me more

Idag hände något fruktansvärt, något så otroligt konstigt.
Jag skulle gå på toa men när jag fällde upp toalocket möttes jag av en överraskning. Någon hade kletat något på toaringen, jag är ledsen att ni måste ta del av detta men jag kände att jag måste få det ur mig. Det var äckligt.
Jag slängde igen toalocket och skyndade mig från toan.
Jag vågade inte gissa på det värsta så jag bestämde mig för att nog det bara för choklad. Ett practical joke helt enkelt. Men ändå. Ingen trevlig överraskning precis.
Så man kan väll säga att detta var dagens händelse.

Efter skolan bar det av på äventyr, jag gick hem till pappa och det blåste något enormt. Chockerande nog möttes jag också här av en överraskning. Vägen var full av sniglar, små kletiga sniglar. Jag trippade fram, rädd för att trampa på en. Men det var verkligen inte lätt måste jag säga, dom var ju så många.

På kvällen tränade jag. Väldigt trevlig träning, förutom att alla var väldigt trötta och sega. 3 av 4 somna i bilen dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0