Den med första siesta dagen

In the morning, we're to young


Jag har ju inte skrivit på några dagar, men oj! vilka händelserika dagar det har varit.
I tisdags begav jag mig till Lund/Malmö med klassen på kulturresa. Vi gick på olika förelösningar, sökte äventyr och shoppade loss.
I Onsdags var jag supertrött och gjorde inte mycket, mer än att träna,

I Torsdags var jag riktigt pepp, inte konstigt. SIESTA!
Efter skolan åkte jag och Jennifer till Hässleholm och spelade en liten konsert. Kanske lägger jag upp en film lite senare, när jag har tid.
Hur som helst, efter konserten åkte jag till Siesta. Där träffade jag en hel del trevligt folk.
Vi blev vän med päronmannen och gjorde lite andra treliga saker.
Riktigt kul hur som helst, och jag fick höra låten som jag har gått och väntat på så länge nu. Junior boys - In the morning.
Gud så bra!

Idag blir det Siesta igen med samma trevliga folk.
Plus att vi har haft spexfoto idag och jag var nörd !!!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling med jättefina vinster i potten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0