Den med uppdateringen

Det kan du fete hajja!


Jag har inte skrivit på länge och har faktiskt väldigt bra anledningar som jag nog kommer skriva om här nedanför.

I Måndags var jag på idrottsplatsen och hjälpte till när Vittsjö skola hade friidrottsdag. Det var kallt och jag fundrerade på att starta ett eget företag som gör termobyxor med vattenvärme. En livlig fantasi livar upp!
I tisdags skrev vi Nationella prov i Fysik och det var jobbigt och ack så svårt! Dock gillar jag fysik så det "funkade" som man brukar säga.
Efter skolan hjälpte jag Josefin med att träna de små barnen i gulagruppen. Johan hade ju så ambitiöst ringt mig och bett om hjälp, blödig som man är så kunde jag ju inte säga nej.
Olyckligtvis var där fler barn än det brukar och vi hade svårt att hålla reda på dom. Vi konstaterade ganska fort att dom inte riktigt kommit upp i den åldern då de kan hantera att ha en egen ärtpåse.
Men man lär ju sig av sina misstag.
Och efter att jag lekt tränare så tränade jag lite själv.

I Onsdags tränade jag i Hässleholm, luften var full av Haisbajs (=maskrospollen) och jag fick ont i benet. När jag kom hem grät jag över Grey´s och pluggade franska.

Idag hade vi klädsim på idrotten och det var super.
Jag livräddade Nina och hon livräddade mig.
På svenskan tittade vi på Forrest Gump, kanske den mest gulliga filmen någonsin.

Peace out!



Plugg, plugg och mera plugg. Låt oss sätta en plugg för plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0