This time maybe I'll be bulletproof!


Vad gör man när man endast har pasta och knäckebröd hemma ?
Man äter endast pasta och knäckebröd :)
Torrt? Så in i bomben!
Gott? Helt klart över förväntan :)

Annars har dagen liksom rullat på, dock har den varit ganska händelserik :)
Vid klockan 1 åkte jag och några släktingar till min kära storebror i Markaryd. Han och flickvännen har ju köpt hus och de bjöd på fika. Riktigt nice !
Kanske var besöket mer utformat för de lite äldre, dock tyckte även jag att det var väldigt trevligt :)

Tåget till Malmö var överfullt och dessutom var det 20 min försenat, sådär lagom kul när man är trött och hungrig. När jag väl kommit av tåget hoppade jag på bussen som också var överfull men dock inte försenad.

Nu ska jag spela gitarr-.


Mormor gav mig en basker, kanske blir jag en basker-människa?

See you later alligator !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har 3 som bara väntar på mig att jag ska använda dem, vi kan bli baskerinnor!

2009-11-02 @ 09:36:41
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0