Om idag inte var en ändlös landsväg, om inatt inte var en krokig stig. Om imorgon inte kändes så oändlig, då är ensamhet ett ord som inte finns.


Om veckan..
Torsdagen blev en dag att minnas. För förrutom att gå i djuraffär och prata med diverse djur så åkte vi till IKEA för att äta julbord, och vilket julbord det var sen! nä jag ska väll inte överdriva men det var det klassiska julbordet med allt vad det innebär.
Jag åt tills jag skela och sen delade vi ut julklappar, men vi menar jag SusannaBob, Natalie och MegaMaria. Årets första julklapp blev en succé, precis som resten av kvällen. Maria var min jultomte och hon bjöd på en Elvis skiva, ett linne med frågan om vi skulle starta ett band och en burk med majs (eftersom ananasen var slut).
Därefter åkte vi hem relativt smärtfritt.
Fredagen blev annorlunda eftersom jag först fick träna helt själv klockan nio på morgonen, när Morgan sedan kom slog jag nytt PB i frivändning och sen åkte jag hem till Vittsjö. Men först ett stopp i Hässleholm för att ha möte med min läkare och dietist, varpå jag blev uppmanad att äta mer, mycket mer! varför klaga?

Dessvärre har jag inge bilder från dessa två äventyrsfulla dagar för tillfälllet.
Så det får bli en helt random bild på mig istället

Bara om min älskade väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0