Don't you know that I'll be around to guide you? Through your weakest moments to leave them behind you


En dag som denna var precis var jag behövde. Jo visst! det var jobbigt att simma och det känns som om jag har cyklat en mil fram och tillbaka mellan skolorna. MEN! jag har haft så roligt! och det är framför allt tack vare Jakob och Susanna. Vi var alla tre fruktansvärt trötta under träningen så vi skrattade åt i princip allt. Vi var löjliga, tramsiga och allmänt roliga, ja enligt oss själva. TränarN sneglade lite mot oss ibland men log mest åt våra fånerier.
Nej, det var allt jag ville framföra idag.


- Susanna! hur vill du att folk ska se på dig?
- Såhär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0