Jag ska bli någon annan om du står ut bara en natt till, snälla sov.


Det finns en lite möjlighet att idag är dagen då jag fick min första blåtira! Låter det spännande? Mja, sådär spännande kan man väll säga. Det hela var egentligen en väldigt klantig olyckshändelse. Jag och två andra tjejer satt och masserade Jakob (lyxliraren!), jag tror att jag råkade kittla honom på baksida lår varpå han slår upp sin fot i huvudet på mig, inte med mening då. Ja, alltså inte så spännande.
Igår såg jag min första Star Wars film (IV) och jag gillade den. Detta kom som en överraskning för mig. Jag trodde nämligen att jag skulle tycka den var otroligt löjlig, men nä! när filmen var slut satt jag med ett leende på läpparna och ville dirket se nästa film, trots att den jag precis hade sett varade i två timmar. Star Wars <3 helt enkelt!

Jag försöker förvandlas, men jag går i repris och vår himmel är oskyldigt grå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0