Stockholm.



Stockholmstockholmstockholm.

Vad ska man säga, det är klart att de tre senaste dagarna har varit otroligt roliga.
Men jag trodde att de skulle vara bättre.
Inget illa menat mot Josefin, det var trots allt hon som stod för det roliga. :)
Men tävlingen gick jättedåligt och jag blev ju såklart väldigt missnöjd.
Det känns liksom surt att man tänker på en tävling i en månad typ och laddar o så. Sen går det rent åt skogen.
Och inte för att jag inte är fysiskt stark utan för att jag bara inte kommer rätt till plankan.
Det är hemskt jobbigt :(



Men 100m gick iaf bra (Y) jag sprang på 13.29 vilket är helt ok!
  

Josefin var helt shoppinggalen, men jag hade bara ont i fötterna och ville sitta och vila hela tiden (jag är tråkig)
Men det var såklart kul ändå och jag inhandlade en jacka och en tröja.
Vi var ju även på den stora DN-galan och det var också kul.
Vi hann även med att stanna vid hötorget, stureplan, Oscarsteatern och det där häftiga svart vita ställen (?).
På stureplan glodde vi på brats som gick för bi med bakåt slickade hår.
(Om man nu har bakåt slickat hår ta inte detta på fel sätt. Man måste ju inte vara en brat för det.)
Varmt var det också, mmmmysigt.


Innan vi åkte hem genomsökte jag och Josefin varenda vrå på centralstationen och handlade godis på vår favorit affär seveneleven.
På tåget hem tittade vi på One Tree Hill och sjöng kareoke till min ipod.
Under dessa tre dagar har jag förstått att jag är en nörd, (iaf i Stockholm).

- "Det är okej att vara en nörd, så länge man är sig själv!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0