Den med alla diagonaler!


Så kom då torsdagen, dagen då vi skrev Nationellaprov i matte.
Judith är duktigt och hade hunnit rätta hela B1 delen på eftermiddagen.
Det hade gått bra (Y)

På Svenskan gick hela 9C ner till ICA och vi köpte oss en varsen glass, vi aggerade nämligen glasspanel och vi skulle se om de nya glassarna verkligen var så goda som reklamen säger.
Jag åt en sandwich, och det får 3 glasskulor (av 5)

På träningen körde vi hårt och äntligen stämde tresteget (hyffsat i alla fall)

Till helgen har jag FF, vilket inte betyder att ni kan utnyttja mig till att ha fest.
Ni vet ju hur jag är!
Nej, jag ska nog mest ta det lugnt, (OBS, hör av er!)


Jag brukade bry mig.
Jag har nog mognat nu, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0