Den med de farliga treorna!


På idrotten dansade vi foxtrott, jag fick turen att dansa med två trevliga killar och jag måste säga att dom var väldigt duktiga. Efter det spelade vi Multiboll och anledningen till att jag nämner detta är för att jag fick mitt första fotbolls-blåmärke!
Jag sparkade Amanda med smalbenet på knäet, eller hon knäade mig. Allt var ganska snurrigt!

Jag har börjat känna att min solbränna sakta tonar bort, eller rättare sagt fjällar bort.
Men (hör och häpna) på matrasten sa Johanna, avundsjukt, - Gud vad brun du är!
Jag tittade frågande på henne, kunde detta verkligen stämma!?
Man kan väll säga att det förgyllade min dag!

En annan sak hände på matraste, två treor kom och började sparka Sandra och Veronica.
Treor är små och det finns en oskriven regel som säger att man inte ska slå små treor.
och även fast treorna sparkade, svor och skrek glåpord så lyckades jag hålla mig lugn.
Jag kan inte säga detsamma om Jennifer (!)
Dagens ungdom!

Efter skolan tränade vi på estetiskan och det gick bra, vi är bra !


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!

2009-04-21 @ 13:51:52
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0