Den med Indien

(Tisdag)
Imorse när mamma skulle starta bilen så hade batteriet tagit slut, det blev stressstressstressigt och jag fick ta cykeln. Jag cyklade så att grusen sprätte, inte så svårt eftersom vägen är nygrusad.
Jag hann precis på sekunden med bussen till skolan.
På skolan hade vi Indien-projekts-inspirations-dag och det var kul.

Efter skolan hjälpte jag Josefin med att träna gula-gruppen.
Jag vet inte om jag var till så mycket hjälp men det var kul i alla fall.
Sen var det dags för min egen träning-.

Jenny Wilson - A hesitating cloud of despair

You had big tits and every boy in the school wanted to fuck you
You told me stories about what these boys could do
'they rip off your clothes, all they wanna do is screw'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0