Den med män i string, streetdans och töntfaktor 1000!


Denna dag har varit mycket ovanlig.
Fridas mor hade fixat en mässa som klassen skulle gå på, det var lite sent påtänkt så klassen fick inte gå MEN vår lärare sa att Frida fick gå om någon följde med henne. Jag och Nilla blev hennes följeslagare.
Vi reste till Eslöv och vårt lilla dags-äventyr började. Mässans höjdpunkter började inte förrän klockan 13 så vi tog en fika och Nilla shoppade loss.
Jag var så gott som pank och jag sparade allt jag hade till Röda Korset, vilket jag kommer tillbaka till lite senare.
 
Vi började mässan med att titta på streetdance, dom var kanonbra och vi blev alla lite småkära. Jag studerade dom noga och försökte att härma, det gick inte bra! Frida och Nilla fick dock ett gott skratt.
Efter dansen skulle Frida och Nilla egentligen pröva på sumobrottning men tiden gick för snabbt så vi fick pallra oss vidare. "Puss och snusk, ung utan pung" stod på schemat, en piäs med särdrag.
Vi visste inte att piäsen skulle innehålla nakenhet, fluffigman i string och en snygg kill, men oj vilken positiv överraskning det blev!

Egentligen skulle jag stannat i Hässleholm med Jennifer och handla på Röda Korset inför spexfotot med klassen, Men Jennifer var stressad och vi bestämde att en annan dag skulle passa bättre.

Så väl i Vittsjö cyklade jag hem till Frida och där fanns även Amanda och Josefin, vi åt tacos och sen åkte dom på fest i Kristianstad med nästan helt okända männsikor för mig.

Valborg blir en hemmakväll.






Fyller jag bara en kvot, är det något bra jag gjort
Idioter, varför finns det inga kvoter för idioter.

Vi vill också va med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0