Den med "Om friidrott varit enklare skulle det kallas fotboll"


Denna dag, som alla andra dagar, spenderades i skolan.
Matteprov, antiken, bokrecension.. ja allt man kan tänka sig blandades i mitt lilla huvud.
Jag var trött och detta ledde till att jag blev klumig och tycktes snubbla över allt inklusive orden.

Efter skolan tränade jag,.
Josefin var också där och vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Men så brukar det ju bli.

Snart är det helg och det känns så otroligt skönt.
Lägret tog kål på mig och hela denna veckan har jag varit superdupertrött.
Föresten var det soppa i skolan idag och det är ju inget man kan leva på direkt!

Nu väntar blåbärspajen ;D

P.S Agnes fyller år idag (josefins katt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde ju det allra viktigaste, att agnes (mitt hjärta) fyller 6!

2009-04-17 @ 00:07:24
Postat av: visornas andan

vad fin design du har nu! :)

2009-04-18 @ 18:50:16
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0