Den med "play pingis or die motherfucker"!


Nu mina vänner, är det vår!
Det har varit lite upp och ner med det, vinterjackan har åkt på och av MEN nu! Nu känns det verkligen som om våren är här! Gud vilken lättnad.
Det dumma är (man ska väll inte klaga) att när våren kommer så börjar jag längta till sommaren, och jag har en massa roliga saker att göra i sommar!
Vilket år det kommer bli!

Igår hälsade Andreas, Oscar, Marcus och Nilla på mig.
Jag och Andreas övertalade de övriga till att titta på Robinsson och sen gjorde vi chokladpankakor som vi åt med på tok för gammal glass. Inget fel med det.
Tråkigt var det dock att städa upp efter mina busiga vänner.

Ikväll har jag tränat.

Glöm inte;
Pingpong IS Pingis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0