Here comes the sun


Så kom äntligen fredagen och med den kom även superväder vilket gläder mina icke-friidrottsvänner som ska få stanna kvar i Svergie under påsklovet. Medans (som jag hoppas att ni märkt) vi friidrottare ska till varmare länder.

Dagen har jag ägnat till att sola och packa, jag åkte inte till skolan eftersom jag var rädd för att nysa mina vänner rakt i fejan, vilket jag får en känsla av att dom inte skulle tycka om.
Jag har märlt en sak nu när jag har varit sjuk.
Jag äter nästan ingenting när jag är sjuk. Jag totalt glömmer bort lunchen och då bli fikan automatiskt till lunch vilket betyder att jag missar fikan och det leder i sin tur till att jag äter en sen middag och sen går jag och lägger mig.
Jag äter alltså tre mål per dag, och det är inga stora mål.
Peter säger att jag äter lika mycket som en ekorre fnyser. Lite överdrivet.
Hur som helst så väger jag nu 2 kilo mindre, positivt eller negativt, jag vet inte!?
Jag behöver i alla fall inte ha dåligt samvete om jag kränger i mig mat nästa vecka.

Gitarren får stanna hemma, lite tråkigt känns det nog.
Jag och Jojje diskuterade saken länge men kom fram till att det var lite onödigt att riksera gitarren.

Nu är jag nervös!


Jag lägger upp en bild på mig själv,
så om du skulle sakna mig så kan
du bara titta på bilden och det kommer
kännas precis som om jag vore där.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas ni får ett superbra träningsläger!! (:

Var ska ni någonstans på Gran Canaria? :D

2009-04-03 @ 20:24:03
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0