Du har dina moln och jag kan inte skingra dom, kan inte låta dom va. Och jag har mina ord, som du sa.


Idag åkte jag till Malmö och Sandra och Nina Joinade mig.
Vi åkte buss och det var coolt ! (fniss)
..och vi fikade loss i min lägenhet, plus att jag tände på några doftljus (reggeastyle!)
Efter det tog vi en sväng till John Bauer (Sandras skola) och tjuvtittade in genom fönstrena. Sen stekte vi med våra superduperstekigasupersolglasögon.
Men tiden var knapp så vi fortsatte med att utforska Mobilia, vi hittade Lagerhaus (BINGO). Lagerhaus har så mycket! Lagerhaus är bra !
Jag köpte te.

Sen skulle vi hitta en genväg hem, jag var våghalsig och öppnade främmande dörrar utan någon rädsla- Nina var rädd ! Plus att jag hade en utmärkt och oslagbar taktik, "det är bara att ta höger".

Nu sitter jag ensam i min lägenhet och känner mig lagon ensam.
Det är bara att vänja sig.
...och nu väntar nog Hej rymden maraton!
Det är supernajs!

sovgott osv.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en trevlig dag! :D <3

2009-08-10 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0