I'm Pablo Diablo and I won't feel ashamed !


Nu är jag hemma från fyra händelserika dagar.
I fredags åkte jag, Josefin och mamma till Stockholm. Tåget var försenat och Josefin tappade mycket värdefull shoppingtid. Men under tiden vi väntade på tåget planerade vi den nya sporten Streets atletics, (friidrott på gatan) och eftersom jag och Josefin var de ända idrottarna innom sporten krönte vi oss själva till Världsmästare. Det kändes stort, riktigt stort.

På kvällen begav vi oss till Stockholmstadion och tittade på DN-galan. Det var riktigt fräckt att se Tyson Gay springa tyckte jag, dock tyckte Josefin att Stefan Holms pappa Johnny var kvällens höjdpunkt.

På lördagen begav vi oss återigen till stadion. Jag hade ju som tidigare nämt fått en lite blödning eller bristning i ljumsken förra helgen och jag var inte helt säker på om jag kunde vara med och tävla i helgen. Men det kändes inte alls i ljumsken så jag bestämde mig för att hoppa.. :D
Jag blev fyra på 5.36, och jag hade många bra hopp men dom var övertramp. 

Efter att jag hade duschat och ätit var det dags för shopping. Stockholm är stort och vi hann inte med så mycket, men jag köpte hur som en skjorta och ett par blåa chinos. Sen var pengarna slut-

Josefin hade dock en massa pengar kvar och shoppingsuget var det inget fel på. Så på söndagen blev det ännu mera shopping. 
Sen åkte vi hem, (kortfattat) 

I måndags åkte jag och mamma till Malmö. Vi besökte Sofie och Natalie och kollade in deras lägenhet, som är sjukt mycket större än min! 
Sen tittade vi på stora SM .

Här är allting rakt och kantigt, kurvor tycket vi är fjantigt !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0