It´s better then just waiting around to die.


Att hitta till malmölatin är inte så lätt som man tror. Men med Natalies otroliga lokalsinne hittade vi dit i tid. Sen rullade dagen på och jag tycker mindre och mindre om min franska lärare för varje lektion.
...och swedbanks skolmat äger malmölatins. !

Varför slutar dom aldrig aldrig visa top model på trean ?

Vid sju kom Jojje på besök, det var askalas!
Vi gick ner till ICA och jag försökte återskapa Natalies fantastiska Pasta Carbonara, den blev okej. Sen pratade vi om allt mellan himmel och jord men mest om musik.
Idag åker jag hem till Vittsjö och jag satsar på en massa sömn.
.....och jag har köpt nya hörlurar, livet leker igen.



ceratceratceratceratcerat CERAT!
cerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0