Kom och hämta din kniv det börjar bli sent, den sitter fast mellan mina revben.


Hässleholmsfestivalen-
Jag började kvällen hos Sandra. Jag var seg och blev aldrig riktigt pepp, man kan väll säga att in kväll började i moll.
Navid Modiri och gudarna var såklart kvällens höjdpunkt, och även fast det inte precis var någon massiv publikmassa så var det ett bra drag. Dom spelade rätt låtar och precis som på siesta kunde jag inte hjälpa att fnissa lite grann när jag såg Navids ögonbryn. (fniss.)
Jo, sen så träffade jag ju ett antal släktingar. Det var najs !

Efter konserten följde jag mest efter mina vänner, men ey dom är trevliga :D
Kvällen slutade i alla fall i dur.


Kommentarer
Postat av: visornas andan

haha nu sitter jag och fnissar åt att du fnissade åt hans ögonbryn ^^ men jag förstår dig :P



och det var absolut nice att träffa lite släktingar :D

2009-08-10 @ 00:06:43
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0