Min kärlek finns minst tretton trappor upp, i min drömda sagovärld.


Igår begav jag mig till Malmölatin med Natalie, det var dags för skolstart och upprop.
Vi fick träffa våra mentorer och vi fick våra shema, och då måste jag tilllägga att det var det mest röriga schema jag någonsin sett ! Latin hit, swedbank dit, jämna veckor 2, jämna veckor 3, uddaveckor HT, ej jämna veckor VT (idiotförklaring på den som har skrivit ej jämna veckor !)
Klassen var ialla fall trevlig, och när vi kom till swedbank blev några av oss intervjuade av metro.
I söndags blev jag dessutom intervjuad av Norra skåne, (chock !) 
 
På kvällen kände jag hemlängtan, mamma hade häslat på och det var bra.
Det har blivit mycket nu, jag är trött !

Nu måste jag snart gå till skolan, jo det är sant vi börjar klockan tio varje dag, najs.
Jag ska även prova kläder från FIG;et, PUMA!

Jag vill träna !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilket flashigt liv!

2009-08-18 @ 14:10:26
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0