Usain Bolt - 9.58 !


Jag spenderade helgen, som så många andra helger, på tävling. :D
Men denna helgen var det inte vilken tävling som helst, nej det var USM !

Jag började med att hoppa längd kval och final, det gick inte riktigt som det skulle, men det är ju inte hela världen. (bara hela Svergie?) Jag blev hur som helst åtta på 5.32, viket är en förbättring sen förra året. Alltid nått !

Jag kom hem ganska tidigt efter längd kvalet på fredagen så jag hjäplte en kär vän nöd, Josefin Rask. 
Vi spelade Rejected love på karnevalen och det gick väll inte lika bra som förra gången. Men ändå helt okej.

Idag hoppade jag tresteg och var grymt sugen på en medalj. Det blev det också, jag blev trea på 11.88 (samma resultat som tvåan).
Efter det åkte jag och Natalie hem til Vittsjö och sedan bar det av mot Malmö.
Vi lagade mat och tittade på TV i Natalies och Sofies lägenhet. det var mysigt . :)

Imorgon har vi upprop klockan 10.00, det ska bli spännande.
Och vet ni vad,  det känns bra.
Fast nu är jag trött och måste sova. !


Usain Bolt !

Kommentarer
Postat av: stina

härligt med 3steget louise! :)))

2009-08-17 @ 10:41:58
URL: http://eeki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0