Vem står eldvakt för dig ?

du vågade sno du vågade slåss
du vågade pröva några bloss
men du vågade aldrig nånsin komma hem
så du vaknade i en säng
hos någon vacker mannekäng
du blev en popidol som alltid kom i kläm


De senaste dagarna har varit trevliga, stressiga men trevliga.
Jag klarade galant av att ta tåget själv och jag såg bevisligen ut som om jag visste vad jag gjorde då en hel familj kom fram och frågade vart man köpte biljetter till Danmark.
Jag hade ingen aning.

När jag kom till Hässleholm åkte jag till sjukhuset och lämnade tillbaka min äckligt dyra blodsockermätare. Det var deppigt ! Jag som precis börjat gilla den lilla krabaten :(

Sen for jag hem till Vittsjö för träning, jag var lite klantlig och lyckades skrämma livet ur både Jens och Hjalmar då jag lyckades sätta fälleben (som förövrigt är ett typiskt skånskt ord!) på mig själv mitt i ett tresteg hopp. Jag snubblade fram men lyckades hålla mig själv på benen. Jens sa (med andan i halsen);
- Nej, nu får du inte träna mer !

I helgen åker jag till Växjö, det är nämligen äntligen dags för USM och jag är laddad till tusen. Hoppas bara att vädret inte förstör allt.

Kommentarer
Postat av: josse

fnizz louise, busigt! och du, lycka till på sm :)

2009-08-13 @ 23:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0