You better watch out, 'cause I like you !


Igår kom Sandra på besök och det var trevlig att prata med någon som känner mig sen innan. Vi pratade om gamla minnen och om hur det är att gå på en helt ny skola.
Det var bra (Y)
Hon sov här.

Idag började vi med att ha bodypump med FIG och RIG;arna, det var sickjobbigt men kul. Efter det hade vi matte, jag och Natalie hittade klassen mattesnille och bestämde oss för att alltid sitta brevid honom och sen åkte jag hem (håltimme)

Klockan 14 åkte jag tillbaka till skolan och gjorde ett mattetest med fyra andra. Det gick askalas. (tror jag)

Sen följde träning och allt vad det har att erbjuda, jag var trött !!
Imorgon kommer kanske Jojje på besök.


du och jag= vänskap.
Jag kommer sakna dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0