You even ripped my heart out so everyone could see.


Berlin var super, nej superduper !
Det hände en hel massa grejjer och nu är jag trött.
En mer utvecklad förklaring om helgen kommer sen.

Idag tog jag tåget till Malmö, det är trevlig att åka tåg på morgonen. (Y)
Jag träffade både Jennifer och Malin, det var kul :D
Jag hann precis landa i lägenheten innan det bar av mot Swedbankstadion och skola !
Det rullade liksom på sen resten av skoldagen, jag hittade ensam till min franskalektion på pauliskolan (jag har aldrig varit där) och jag kände mig otroligt stolt över min insats.
 Jo, och franska suger !

Efter skolan cyklade jag, Natalie, Rasmus och André till stadsbiblioteket och lånade böcker, vuxenpoäng !

Klockan halv fem gick vi på FIG-möte och sen tränade vi, jag var heelt slut !
Träningen följdes av en myskväll hos Natalie och Sofie.


Godnatt osv.

Kommentarer
Postat av: lie

Träningen slutade väldigt seriöst ja ;)

Mysigt på kvällen och mycket god mat ! Puss!

2009-08-25 @ 19:42:31
URL: http://littlemisssquick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0