Last summer was mad, remember the rain?



Idag har varit en bra dag, inget särskilt så där men ändå en väldigt bra dag.
Jag älskar sånna dagar.
Estetiskan går dock lite sakta fram och idag hade jag total idee-torka.

Jag har funderat på att skaffa en youtube sida, jag känner att det nog skulle vara roligt. Fast jag har ju inte precis så många filmer att lägga ut men det kan jag ju skaffa. Allt går att lösa.

Hade förövrigt möte igår, ett "efter-Susanne Pettersson föreläsningen-möte", sorligt nog kom det bara fyra personer. Men jag kände då att min närvaro blev desto viktigare. Jag som "undom" kunde ju komma med kommentarer och ideer åt de aktiva. Jag kunde också bidra med lite av min tävlings-erfarenhet.
Det är kul att kunna hjälpa till.

Vi har nu börjat öva till de Nationellaproven och av någon anledning så är jag inte så värst nervös alls. -
Det känns kanon!
Och äntligen så har veckan tagit slut, japp äntligen är det fredag och vår SO vikarie ersätts av vår ordinarie lärare, Eva, igen. Mycket bra tycker jag. (Y)


Idag är jag nöjd med mig själv.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0