I am a good person, now that I am normelized. I am a good person, I can tell wrong from right.



Vädret är otroligt tråkigt!
Jag överdriver inte !

Jag tänkte att jag skulle göra det bästa av min regniga innedag men jag kom inte på något att spendera den på. Jag frågade Josefin om råd, hon ger bra råd, hon sa att jag kunde inventera min garderob. Ingen dålig idé tänker nog de flesta, att inventera sin garderob kan både vara roligt och välbehövt.
MEN.. (tänk er Tony Irving) för det första jag har ingen garderop, jag har en byrå (dålig ursäkt!). För det andra gjorde jag det för inte så länge sen så det behövs egentligen inte. Och för det tredje så måste jag ändå göra det igen senare när jag ska flytta mina kläder till Malmö.
Så istället drog jag ut i regnet och kastade leksaker åt Abbe, hundar är så lättroade.
Sen letade jag jag igenom hela uthuset efter en anslagstavla utan någon framgång.
Deppigt !

Jag har även kommit fram till att jag fortfarande är bitter för att jag missade Sugarplum fairy och tivolirock.

Jag ska ta tag i mitt liv, imorgon.


Look into my eyes, you must!

Kommentarer
Postat av: siri

sv: ja det gör jag :D vilka grenar? (:

2009-07-20 @ 22:51:54
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/
Postat av: LOUISE

Ska du flytta till Malmö? :)

2009-07-21 @ 00:11:37
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0