I battle a war against myself, all the choices I make.


Idag fyllde min morbror år, vi åkte till mormor och firade honom. Men innan vi kom så långt stannade vi vid affären former known as "möbelmagasinet". Vi köpte tallriksunderlägg, en spegel och en spikmatta.

Efter lite tårta och sånt åkte vi återigen till Vittsjö och jag tränade med Tanja.
Jag hade fortfarande lite ont i ljumsken vid full löpning så jag gjorde inte så mycket.
Jag är heller inte helt säker på om det blir någon tävling i Stockholm till helgen. Men jag ska hur som helst ändå upp och se hur det känns. Det känns supertråkigt, för jag är super tävlingssugen !!
Men USM är ju ändå viktigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0