I can't believe this is not love !



I tisdags gick jag upp extra tidigt och jag var butter, riktigt butter. JAG ÄR INGEN MORGONMÄNNISKA!
Jag drog ner till idrottsplatsen och tränade med Jens, sen åkte jag svettig och grusig till vårdcentralen och vaccinerade mig. Diabetiker som jag är var jag varken nervös eller rädd för att ta en spruta.. Men aj och oj vad ont det gjorde !

Vid fem tog jag bussen in till Hässleholm med Frida och Nilla. Vi handlade godis och sen tittade vi på bio, Harry Potter. Jag har dock aldrig varit något Potter-fan men mina vänner tycks älska det. :S
Filmen var sådär, slutet var INTE bra !

I onsdags drog jag till Malmö och jag var riktigt superduper trött. Jag köpte en tavla och sen åkte vi hem, typ.

Idag kom Josefin hit en sväng och vi tittade på Kvarteret Skatan och åt pannkakor, mums !
Sen ska jag träna.

Det blir inte mer spännande än såhär (ironi)

Kommentarer
Postat av: siri

sv: jodå den har gått ganska bra, en del pers har det blivit så det är ju kul :] hur har det gått för dig? jag är 14år,född 95. durå?

2009-07-24 @ 00:46:44
URL: http://tyypgiraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0