We're not here to watch the others party. I am here to dance with you tonight !


Även denna dag (söndag) spenderade jag i Hässleholm på HAIS-spelen.
Jo man var ju lite sliten efter grenarna igår, men ldet funka.
Jag kom tvåa på 100m på 12.80 i för mycket medvind, dock sprang jag på 12.97 i godkänd vind i försöken. Så det blev ytterligare ett pers. Najs!

Efter min femte uppvärming var det dags för längd. Det gick väll sådär. Jag missade plankan i första hoppet och sen fick jag ont i jumsken, så jag gjorde ett hopp till och sen gick jag.

Jo, an blev ju intervjuad av Norra Skåne också ! ;)

Efter äventyren i Hässleholm drog jag vidare till Nilla för att söka nya äventyr.
Det blev inga äventyr.
Nej, vi spenderade kvällen på trevliga samtal, även fast vi nog inte riktigt var överrens om allt . :P


vila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0